.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هویت 100 شهید مازندران مشخص نیست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به تقدیم 10 هزار شهید مازندران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هویت 100 شهید مازندران هنوز مشخص نیست.

علیجان میرشکار پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران از تهیه زندگینامه و خاطرات شهدای مازندران توسط این اداره کل خبر داد.
وی افزود: آثار شهدای مازندران جمع آوری و در قالب نشر و تدوین نرم افزاری به زودی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه رسانه ها در معرفی آثار و ارزشهای
دفاع مقدس بسیار اثرگذار هستند تصریح کرد: برنامه های مستند تلویزیونی و رادیویی با هماهنگی شبکه طبرستان و سه سیما در حوزه دفاع مقدس مازندران در دست ساخت است.

میرشکار با بیان اینکه 40 برنامه مستند 20 دقیقه ای از 17 شهرستان استان با سیمای مازندران در دست ساخت است یادآور شد: معرفی خانواده های شهدا و تجلیل از آنان اقداماتی در حال انجام است.

وی با اعلام این مهم که رزمندگان مازندران علاوه بر حضور در جبهه جنوب، در کردستان نیز رشادتهایی صورت دادند افزود: برای معرفی بیشتر رزمندگان مازندرانی در کردستان، جشنواره ای پنجم مرداد 90 در کردستان برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه برای نخستین بار از خانواده سه شهید مازندران تقدیر می شود اظهار داشت: در مراسمی با تقدیم سردیس شهیدان قاسمی طوسی، نوبخت و نبوی از خانواده های آنان، 18 فروردین ماه در سینما سپهر ساری تجلیل می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه خاطرات شهدا در قالب تندیس و سی دی چند رسانه ای در دست تدوین است گفت: تجلیل از خانواده های شهدای شاخص مازندران در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

میرشکار افزود: سه هزار و 230 دانشجو دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس را آموزش می بینند.

وی گفت: این اداره کل قصد دارد کتابخانه های مدارس، دانشگاهها و مساجد را به کتب مرتبط با شهدای دفاع مقدس مازندران تجهیز کند.

وی در پایان از عدم همکاری شهرداری ساری به واسطه بازگشایی جاده دسترسی پارک موزه دفاع مقدس مازندران انتقاد کرد و گفت: شهرداری در تسریع در احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران کم کاری کرده است.

مازندران در دوران دفاع مقدس، 10 هزار شهید، دو هزار و 500 آزاده و 30 هزار جانباز تقدیم اسلام کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.